Valborg o sånt

Valborgsmässoafton firades hemma hos benzan med en massa trevligheter.

God mat, trevligt folk, massa roliga lekar, skitsnack och en himla massa skratt. Riktig trevlig kväll må jag säga.

Det blev en hyfsat sen natt. Somnade runt sex imorse och då var man lagom trött. Vaknade vid ett tiden och var då ännu tröttare. Synd att man missade solning i det fina vädret. Men det tar man igen imorgon istället.


Just nu är jag så trött att mina ögon typ inte orkar hålla sig öppna längre. Och klockan är endå bara elva!? Vad har hänt liksom. Jag som brukar vara en rätt nattmänniska. Men ja, får väl gå och slagga snart så man är pigg och utvilad imorgon då det blir en heldag i stan.
Krängt massa chips o skit hela kvällen. Men det behövdes verkligen kände jag. Mat är det bästa dagen efter festandet.



Benzan åker till Mallis imorgon med. Kan inte riktigt fatta det. Men jag önskar dig världens bästa resa, och som jag skrev på kortet så kommer det gå helt galant. Hoppas att jag hittar en resa så jag kan komma och hälsa på dig i sommar:)

Kudden och täcket väntar nu..Så sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0