and i will try to fix you

För mig är julen det bästa på hela året. Och just därför brukar jag alltid göra misstaget att börja lyssna på julmusik alldeles för tidigt eftersom min julkänsla brukar ha försvunnit när alla julsaker ska komma på plats. Det är lite jobbigt.
Detta året försöker jag dock inte göra det misstaget. Även om jag redan börjat lyssna lite smått på julmusik. Och eftersom jag jobbar bland julen varje dag så blir det lite svårt att hålla sig ifrån den. Man blir så jäkla taggad när man ser alla tomtar, ljus och allt vad det är. Är så jäkla sugen på pepparkaksdag också, men det får jag vänta ett tag med.

Inte klokt att det bara är en månad och sex dagar kvar till julafton. Det var ju nyss sommar?


Julafton 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0