ge oss sverige tillbaka

Trött och sliten och ont i stort sett hela kroppen. Det märks att man inte har jobbat på ett bra tag. Men skönt som sören vill jag lova. Riktigt gött att inte behöva sitta hemma och dega och inte göra ett mög.
Trivs så jäkla bra på jobbet. Dock väldigt lite folk idag men samtidigt skönt att jag fick en mjukstart.

Kommer bli en ganska dålig uppdatering denna veckan. Slutar sex och sju varje dag. Så man kommer vara lagom sliten. Men de får jag tåla.

Idag kommer Fiie till Malmö. HOW LOVELY. Saknat henne som en gris. Och på fredag blir det FEZZZT bigtime.

Nu ska jag glutta lite tv och dö i soffan.
Peace!



Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv: tack så mycket!

2009-11-02 @ 19:45:07
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart jobbar du?:)

2009-11-03 @ 14:30:16
Postat av: emma

sv: på vellingeblomman:)

2009-11-03 @ 20:19:33
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0