let it rain



En jobbig dag med mycket kunder har det varit idag. Helt slut i benen och fötterna.
Och nu har jag precis haft en mysig middag med mamma. Räkor, vitlöksbröd, avokado och god sås. Nu blir det lugnt och sen klockan åtta är det Idol. Det blir en helkväll framför tvn.
Rätt skönt ibland.

Ska nog köra ner till konsum först och köpa lite onyttiga stuff. Man måste fan ha nåt gott på fredagar. Jiiiiaa.

Puss på er finisar.

FREDAGEN DEN 13 IDAG. Konstigt nog har jag inte råkat ut för några tråkigheter. Tur är väl kanske det.


Kommentarer
Postat av: FRAPP

Fredagar är gottisdagen må jag säga, även fast jag inte är ett dugg sugen på nåt så sitter man ändå och proppar i sig chips eftersom det är "tradition", haha :)

2009-11-13 @ 22:01:22
URL: http://frappuccino.blogg.se/
Postat av: jennyj

så lite så, gud så snyggt!

2009-11-14 @ 09:38:40
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0