she could hold you so tight

Måste ju börja med att säga vilken jävla kväll det var igår alltså. Det går ju verkligen inte att jämföra Idol framför tvn och live. Det var något helt magiskt att sitta där och se alla idolerna sjunga så fruktansvärt bra. Alla ljublade och klappade hela tiden, och gjorde vågen, och stampade i golvet med fötterna och jag vet inte vad.
Idolerna var verkligen i världsklass igår tyckte jag, allihopa. Och bäst var min favorit Erik! Vilken jävla ös där var i alla låtarna, gaash finner inga ord..

Helst av allt hade man ju såklart velat sitta längst fram vid scenen och ha alla idolerna mitt framför sig, men det var rätt omöjligt. Våra platser var endå väldigt bra må jag säga. Bilderna blev dessvärre inte lika bra. När jag skulle zooma blev det mest suddigt men fick till några bra bilder som jag strax tänkte visa er.

En otrolig upplevelse iallafall, riktigt kul!


Varit i stan hela dagen idag med sis och shoppat loss. Fick med mig en hel del hem. Två par skor, en tröja, ett halsband och en skitsnygg pälsväst. Känner mig apnöjd.
Ikväll blir det nog mys med Linn. Älskar lugna lördagar, speciellt såhär i höstkylan.

Usch nä nu känner jag att det blev lite för mycket text här. Nu ska ni får se lite bilder!

Kommentarer
Postat av: Anna Hansson

Tycker det vore kul om du visade vad du köpt:)

gillar din blogg=) puss på dig

2009-11-28 @ 18:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0