what do i have to do to realize


Jag och syrran på Teneriffa i våras


Ännu en stressig dag på jobb. Och återigen har jag ont i mina axlar och min rygg. Undrar om ni inte börjar bli trötta på att höra om mitt tjat, men vad ska man göra liksom. Tycker lite synd om mig själv måste jag medge.

Det blir en liten sovmorgon imorgon iallafall eftersom jag börjar elva. Men förövrigt kommer jag dö på jobb. Största dagen och helgen på hela håret. SKJUT MIG NÅGON!? Fyfaaaaaro.

Blir inget bloggnade för mig imorgon, möjligtvis på morgonen om jag hinner det. FÖR JAG SKA JU TILL IDOL!!! Äntligen. Tror aldrig nån har längtat så mycket till något haha. Blir mycket fotande kan jag lova.

Nu blir de käk, sen hem till Linn och sen vidare hem till min pojkvän och nanna. Skön torsdag.

Kommentarer
Postat av: Kusse

Synd att vi inte hann ses mer när jag nu är nere.

2009-11-26 @ 23:19:23
Postat av: emma

sv: jag vet kusse:( skittradigt. men jag ska försöka spara lite penar nu så jag kan åka upp till dig snart:)

2009-11-27 @ 09:58:08
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: emmygoodwin

:), du är snygg!

2009-11-28 @ 20:53:25
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0