sing hallelujah

Det blev en riktig myskväll igår tillsammans med Becca och Steffi här hemma. Mammas pojkar glodde vi på. Men min fråga är, HUR I HELA FRIDENS NAMN KAN MAN VÄLJA ATT HA KVAR DOM FULA TUTTLISORNA!? Arh dom tar verkligen kål på mig. Får spel när jag tittar på dom. Om dom är kvar nästa vecka vet jag inte vad jag tar mig till.

Sov hos min prins inatt, lika underbart som vanligt. Stack till stan och käkade lunch med mamma för att sedan gå på arbetsintervju. Något pirrig i magen jag var innan jag skulle dit. Men det gick bra. Nu får vi bara hoppas att det blir en ledig tjänst inom snarast så att jag kan börja jobba där!
Fick även med mig ett par supergosiga stora pälsvantar. Nu är jag verkligen redo inför vintern. MEN, jag hittade även ett par skor som jag vill ha, dom ska jag köpa imorgon har jag bestämt.

Ikväll ska jag hem till min bästis och glo Idol. Michael Jackson tema idag ju, det får man inte missa.

Usch nej, nu får de va bra med uppsats haha.
Tjiiing.

Kommentarer
Postat av: Sofie Auinger

VA? Var va du på arbetsintervju? :D

2009-10-17 @ 15:58:46
URL: http://lovingeauinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0