when the sand runs out

Tattoon idag gick skitbra. Den blev riktigt snygg faktiskt. Tog dock 2½ timme så det blev ju lite långtråkigt att sitta och vänta men fin blev den. Tur att Lotta också var med så man fick lite sällskap.

Precis suttit och glott på Mammas pojkar på tv. Haha så kul att titta när man lite halvt känner Tim och Susanne. Känner dock Alexandra som är bror till Tim. Så det är lite skoj måste jag säga. Det blir att följa de varje torsdag nu framöver.

Tänkte gå ner och ta något gott att äta nu. Har varit väldigt nyttig dom senaste dagarna, och idag har jag ätit fem frukter. Mumma.


Försökte lägga in bild på mina skor precis, men de gick inge vidare. Min bluetooth vägrar sammarbeta med mig. Så vi får se om det går imorgon istället.
Det blir nog en tidig kväll idag. Väldans trött må jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0