all in all

Usch vad dålig uppdatering både från igår och idag. Det har dock inte hänt så mycket i mitt liv så ni behöver inte vara oroliga.

Dock fick jag veta igår att jag ska börja jobba på Vellingeblomman igen. Börjar i november så det kommer bli superbra. Även om det bara blir några månader så är jag glad för det också. Behöver alla pengar jag kan få.

Och idag har det hänt en annan bra sak också, men det kan jag inte avslöja tyvärr.

Nu väntar jag på att idol ska börja. Men tänkte först bjuda på några bilder sedan förra helgen!
Enjoy:)

Kommentarer
Postat av: mysan

ah gud vad kul ! ja, jag skulle också behöva ett jobb, men det är så svårt att hitta tyvärr. Lycka till med skorna och vellingeblomman :D !

2009-09-29 @ 19:26:24
URL: http://mjoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0