scarry movie?

Sitter på jobb nu. Har städat i nästan fyra timmar. Dammsugit, moppat golven, dammat, städat toaletterna och omklädningsrummen och ja..Säg något jag inte gjort liksom. Städtanten själv kanske. Min kropp är för tillfället helt död. Orkar inte röra mig en fläck. Har skitont i magen också.

Jag är livrädd. Känns hela tiden som någon ska komma in även om ingen kan göra det. Gillar inte att vara själv. Jag har ju iofs radio som tur är. Hade jag inte haft de hade jag vägrat jobba här. DÅ hade jag verkligen känt mig så övergiven och ensam som det bara går. Och rädd hade jag varit, det ska vi inte snacka om.

Som tur är har jag lite nappar och dumle, ett päron och några mackor som jag tänkte smaska på lite snart. Det finns ju inte så mycket annat att göra om natten. Ska sätta på några koppar kaffe också tänkte jag.

Hoppas ni andra har en roligare fredagskväll än jag. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: alexandra

härligt härligt :) jag mår bara bra!

2009-09-12 @ 09:28:20
URL: http://asahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0