and my mind got in the way

Idag är det verkligen VÅR i kära Skåne. Solen skiner som aldrig förr, dock blåser det lite. Men vad fan gör det liksom.
Har nyss varit och hämtat mina föräldrar på flygplatsen efter deras Spanienresa. Gissa om jag är avis. Bruna som chokladbollar är vad dom är. Orättvist!!!

Väntar på käk nu och sen ikväll vet jag inte vad som händer än. Blir nog en lugn kväll eftersom jag tråkigt nog ska jobba imorgon.
Har gått och köpt mig en extern hårddisk i veckan också, så nu har jag alla mina bilder samlade på ett och samma ställe. Tänkte slänga upp några bilder sen.

Puss på er så länge underbaringar.


Cobrasnake

Kommentarer
Postat av: ifranks

gillar verkligen den bilden, hade den också i min blogg för några dagar sen, haha =)



2010-04-02 @ 17:49:10
URL: http://ifranks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0