Baby what's your sign, tell me yours I'll tell you mine

Idag är jag död dödare och dödast. Sååååå trött efter gårdagens kväll.
Haha vi hade en sjuk förfest jag och Becca. Spelade in videos när vi mimade och sjöng med i låtar. Ja, de låter skittråkigt men riktigt ball var det. Dom stördaste rörelserna och jag ser helt jävla retard ut kan jag tala om haha. Kanske lägger upp nån här sen om jag vågar!

Vrickade foten igår också. KUL. Halkade mitt på golvet inne på Slagt. Heeemskt var det. En kille kommer fram och skrattar och säger "hahahaa det där såg jag" MMMM jättekul hehehhee.

Idag vaknade vi klockan ett och gick ner och handlade bullar och ägg. Skitgod frukost lagade vi och sen har vi degat oss precis hela dagen.
Nu är det strax dags för käk igen. Och ikväll ska jag mysa hos min pojkvän.

Lägger upp några bilder från gårdagen efter maten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0