have you ever tried to sleeping with a broken heart

Haha bion igår var det roligaste på länge. Det var längesen jag garvade så mycket. Helt klart värd att se!

Idag har jag knappt hunnit vara hemma. Har varit inne på sjukhuset och hälsat på Nathalie som födde en lite pojke vid namn Wille, natten mellan onsdagen och torsdagen. Världens sötaste! Helt underbart hur en liten bebis kan vara så go. Nu blir man själv lite sugen på att skaffa en. Men det får dröja några år till.

Ikväll ska jag ner på Millenium och äta god mat med mammi. Och sen ska jag vidare hem till Emmy för myskväll. Melodifestivalen blir det. Och hoppas fan de är några bra bidrag med idag. Förra veckan sög ju.

Vi hörs nog sen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0