a day without a home

Fyfan vilket väder det varit idag. Har nog aldrig varit med om att det varit sån snöstorm här i Skåne. Det var hemskt att köra hem på motorvägen. Man såg inte ett piss och det var så sjuukt mycket snö på vägarna.
Värst var när jag skulle försöka köra hem Emmy till Östra Grevie. När vi kört ut från Vellinge och är på väg, vad händer då om inte att vi fastnar med bilen i en snödriva. WOHO. Dagen är räddad. NOT. Panikslagen som jag blev visste jag inte vad jag skulle ta mig till. Blev helt svettig haha. Emmy fick lugna mig, så en jävla tur att hon var med i bilen, annars hade jag börjat böla haha.
Tillslut fick vi backa ca 200 m för att sedan kunna vända bilen och köra tillbaka. Det fanns inget alternativ, utan Emmy fick följa med hem till mig. Så det löste sig till slut. Men fan vad obehagligt det var.

Vi hade iallafall en väldans trevlig dag i stan. Fick med mig massa fint hem. En skinnjacka (som jag så länge spanat in), en jeansskjorta, en svart blus/skjorta, en tisha, eyeliner och ett par leggins. Helnöjd är jag med mina köp.
Det blev en otroligt god eftermiddagsfika på Redfellas också.

Nu är jag hos älskling och ska nanna. Jobb imorgon, men vi hörs imorgonbitti.
Sov så gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: agnes

uusch, snöstorm i skåne tom.! inte ok!

2010-01-27 @ 22:33:57
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: j

ska bli kul när du visar dina köp sen:)

2010-01-29 @ 09:25:23
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0