never alone always alone

Igår såg jag och pojkvän Avatar på bio. Faktiskt bra som tusan. Mina förväntningar var ju somsagt väääldigt låga. Men den var good!

Idag är en jobbig dag. Dom ringde från Vellingeblomman för ett tag sen och undrade om jag kunde jobba idag. Nyvaken som jag är orkar jag inte svara. Kommer sen på men vafan det är ju gött med lite pengar. Men nej.  Kommer då på att FUCK jag ska ju vara på Hudvård och spa klockan tolv för att få massage. Går här nån buss innan tolv? NEJ självklart inte. Då är frågan, hur ska jag göra!? Jag kan inte skita i massagen för då får jag betala 350 kr endå, vilket jag verkligen INTE har råd med. Och vem fan orkar gå till vellinge ängar i detta iskalla pissevädert. Antar att jag inte har något val längre. ÅÅhhhhhhhhhh arg!

Kommentarer
Postat av: 'amy

SVAR: ja, visst är dom :)

2010-01-11 @ 11:48:44
URL: http://amy.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag vill se deen :)

2010-01-11 @ 12:05:25
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0