when he said i was the one









Åter en mysig ost och vinkväll igår med mina älsklingar. Lite avsked för Sassi också som åker tillbaka till USA imorgon. Som tur är ska jag träffa henne en stund idag och säga hejdå. Kommer bli tungt. Nästa gång vi ses är om ett helt halvår:( Uschusch.

Tusan vad kallt det är ute idag. Ska åka och hämta mina päron på flygplatsen om några timmar och sen ikväll blir det födelsedagsmiddag hos Emmy och sen vidare till stan. Blir nog bra.

Ha en trevlig dag allihopa:)

Kommentarer
Postat av: elin leijon - makeupartist

Hej!



Jag utbildar mig till professionell makeupartist i Göteborg och har två veckor kvar till diplom. Jag söker personer som har lust att sitta modell för mig på skolan mellan 14-17 på måndag eller tisdag (11 och 12/1). Ni får två sminkningar varav en får ni välja själva och gå hem med. Ni får även 10% rabatt på vårat sminkmärke.



Låter det intressant? Kontakta mig på min blogg eller min mail, vore toppen så hjälp mig! Kram Elin

2010-01-09 @ 13:33:00
URL: http://elinleijons.blogg.se/
Postat av: Kuss

Du tar bort den bilden på mig fort som attans bananer. tjohej

2010-01-10 @ 16:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0