Don't lose your faith, the light will shine on your way



Den här fina uppsättningen gjorde Diana på mig igår. Ser verkligen ut som en bruduppsättning tycker jag.
Haha shit. Jag känner knappt igen mig när jag kollar mig i spegeln. Mitt hår är grått haha. Nä men de är fint. Jag gillar de. Ska bara vänja mig lite.

Har varit ganska mycket att göra på jobb idag. Älskar att träffa mina underbara kollegor på jobbet varje helg. Skulle egentligen hem till Elin och Felicia ikväll och ha vin och ostkväll. Men med tanke på vädret så vågar vi inte ge oss in till Malmö om det ska fortsätta snöa ikväll. Så jag ska ha myskväll med Ida här hemma. Det blir nog lite ost endå, och lite annat gott.

Kommentarer
Postat av: elin

sv: Hallå, ja jag skulle väll kunna göra en ny till dig, om den inte ska vara allt för avancerad! :)

2010-11-27 @ 21:51:38
URL: http://misleading.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh, läckert!

2010-11-28 @ 19:35:57
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0