Sitter just nu på bussen på väg till min p...

img_0129 (MMS)

Sitter just nu på bussen på väg till min pojkvän. Vi ska in till Malmö och käka lite och sen blir det en myskväll ikväll. Kan behövas efter en tuff skolvecka. Provet idag gick faktiskt bättre än förväntat så jag hoppas på ett bra resultat. Vi gjorde även vår första slingning idag, eller ja, blondering kanske man ska säga. Galet kul men svårt.  På måndag är det dags för modeller för första gången. Riktigt spännande! Jag uppdaterar er lite senare idag med outfit och så. Ha en bra fredag  fina ni!


Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: jaha fint:) när gjorde du den?

Tack!

2010-09-03 @ 15:59:26
URL: http://asahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0