maybe you can't see it, but I can

Fan vad behövligt det är att vara ledig idag. Jag är kommer inte upp på morgnarna nuförtiden alltså. Är så fruktansvärt trött. Men idag kunde jag sova till tolv, lagom gött haha.

Ska fixa med massa papper osv till salongen idag, mindre roligt. Men nu ska jag först bara göra ingenting några timmar. Hur skönt som helst.

Fick en fråga om min tatuering. Absolut ska ni få se den, har bara inte hunnit ta någon bra bild ännu, lite svårt att göra det själv. Men ska försöka be Pontan ta någon ikväll, så lovar jag att visa er sen!


Här kommer lite bilder från Gbg. Haha dom två sista bilderna är fruktansvärda haha, men ville mest visa att jag vann två feta choklad.











Kommentarer
Postat av: MANDOSA - Kläder Bilder Musik

ser ut att ha vart kul :)

2011-08-18 @ 20:40:34
URL: http://mandosa.blogg.se/
Postat av: denice

Var nästan nyss i Göteborg med min vän Victoria, kan inte vänta tills nästa gång! Älskar verkligen Göteborg, underbar stad.

2011-08-21 @ 01:36:23
URL: http://wikstromdenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0