måndag 12 december

Haha gud alltså, jag vaknade halv ett idag. Det var jävligt längesen jag sov så länge faktiskt. Men skönt var det.
Och idag är jag ledig. Det är så skönt när man inte har något inplanerat så man bara kan ta dagen som den kommer. Så jag har hunnit duscha och precis ätit frukost (sen lunch?).

Blir jobb sen resten av veckan, och jag hoppas den flyger förbi eftersom på lördag drar jag och Natalie upp till Norrköping till Beccas releasefest. Längtar ihjäl mig haha! Ska bli riktigt kul.


Den här jackan vill jag SÅ gärna ha. Måste nog önska mig den i julklapp!



Kommentarer
Postat av: Johanna

hur snygg som helst! vart finns den att få tag på?

2011-12-15 @ 01:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0