onsdag 7 december

Jäklar vad jag lyst med min frånvaro här dom senaste dagarna. Det har bara blivit så helt enkelt. Har haft annat för mig än att sitta vid datorn.

Haft en himla bra helg iallafall, bästa på länge faktiskt. Utöver det så mådde jag som en sunk i söndaskväll efter jobbet. Hade asont i halsen, öm i hela kroppen och jag kände mig dödssjuk. Det bröt ut till förkyldning dagen därpå, som tur var. Och nu är den nästan redan borta. Jag blir väldigt sällan sjuk, och det är jag glad för!

Ikväll har jag och mamma stått i köket. Bakat saffransbullar med mandelmassa och sen gjorde vi mina älskade knäck.

Har faktiskt lite bilder att visa er, så tänkte förtidsinställa lite inlägg tills imorgon så ni har något att glo på medans jag står och jobbar hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0