I am the rain that's coming down on you


Fashiontoast

Orkar egentligen inte säga det igen, men faaan vad jag suger här. Alltså jag hinner ju inte. Dock har jag tofflat rätt mycket den här veckan, så det beror väl lite på det. Men annars är jag helt död när jag kommer hem från skolan om kvällarna.

Idag har jag varit på praktiken igen. Det gick toppen. Fick schamponera några kunder, svara i telefon och tvätta och diska och sånt mindre roligt. Men det känns bra att få börja ta lite kunder så smått. Superroligt!

Just nu ligger jag i sängen, propp mätt efter en jättemysig kväll på Elysée med några brudar. Det blev fondue, och självklart marängssuise (stavningen? haha) till efterrätt. Efter det satte vi oss på ett café i Malmö och snackade. Dock höll jag på att frysa röven av mig då vi satt ute. Men mysigt var det.

Kommentarer
Postat av: Fani

aah men ni har väl en studio i skolan då? såg ut som en sådan iaf :) hade vi med i min skola. var alltid lika kul & fota där :D

gillar ringarna :)

2011-01-29 @ 00:54:15
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

så fina!

2011-01-30 @ 15:20:30
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0