I thought, that you did everything right

I lördags var det somsagt examensfest. Hade en otroligt bra kväll med mina fina flickor. Fick fina presenter, vi åt massa god mat, skrattade, drack vin och hade det underbart.

Idag har jag stekt på stranden med Becca. Blåste nåt fruktansvärt så efter två timmar pallade vi inte mer. Men herrejävlar vad solen måste ha tagit?! Ser mest ut som en stekt tomat nu haha.
Håller för tillfället på att packa det sista, eftersom imorgon drar jag och Fiie äntligen till Spanien. Ska bli så fruktansvärt skönt att komma iväg.

Hör av mig om en stund igen. Puss!
















Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging? kan inte du ha en bloppis :)

2011-06-18 @ 17:38:33
URL: http://maallanpallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0