I miss the days when life it was simple

Hallåja. Seg uppdatering som vanligt. Känns inte bra att detta börjar bli en vana. Men somsagt, jag jobbar hela dagarna och sen är jag för slö för att uppdatera när jag kommer hem. Men SKA försöka bli bättre.

Haft en väldigt lugn och skön helg. I fredags var jag och Line hemma hos Sofie. Myste framför Idol och spelade Monopol. Och igår hade jag och Becca världens mysdag. Lagade dundergod middag med rostbiff, sallad och majskolvar. Och så bakade vi kladdkaka, var ute och gick en promenad och tittade massa tv.

Idag vaknade jag klockan ett. Haha normalt. Det blir ännu en myskväll idag, fast hemma hos Pontan.
Hoppas allt är bra med er också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0