måndag 27 februari

Hallojsan.
Vilken helg det varit. I fredags blev det somsagt bara myskväll hos Pontan. Vi lagade pasta med ost och skinksås, och sen degade vi framför tvn med chips och gottis resten av kvällen.

I lördags var jag uppe tidigt. Hade massor att fixa inför kvällen. Men gud vilken lyckad kväll det blev. Jag bjöd tjejerna på pastasallad, fläskfilé och världens godaste vitlökssås. Till efterrätt hade jag gjort en tårta som var över förväntan. (ska visa bild på den, för det var så fin) Vi drog vidare in till Malmö för dans och ännu mer fest, och efter många om och men hamnade vi tillslut på Slagt. Dansade ihjäl oss, och av det jag minns hade vi askul hehe.

Jag mådde ju verkligen som jag förtjänade när jag vaknade igår, klockan TVÅ! Herregud? Har nog aldrig sovit så länge. Låg i sängen hela dagen och glodde BB. En helt okej söndag.

Idag har jag inte gjort mycket mer. Var nere och tränade nu för någon timme sedan och nu har jag hoppat ner i sängen med chipspåsen och BB på datorn. Alltså beroende man blir av det programmet.
Nu blev det lite mycket text här kände jag. Vi hörs imorgon PUSS!


Bilder från lördagen kommer men så länge för ni en från midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0