Söndag 15 januari

Då var helgen redan över. Har haft en otroligt lugn och skön helg. I fredags var jag på kalas hos pappa som fyllde år i veckan. Åt god mat och prinsesstårta till efterrätt. Mycket gott.
Igår blev det en lugn dag hos pontan. Vi lagade tacos och hade myskväll. Känner mig väldigt utvilad och redo för en ny vecka.
Men jag har en dag tillgodo eftersom jag som vanligt är ledig imorgon också. Men då ska jag intill stan och fixa Annas hår. Klippa och färga. Ska bli kul. Det ska även tränas powergympa. Jag är så peppad till träningen nu alltså. Längtar tills jag börjar se resultat!

Ha en trevlig söndagskväll. Kramis


Kommentarer
Postat av: nina

Haha, jävlar vad lång halsduk :D Vart har du hittat den någonstans ^^?

2012-01-31 @ 16:24:59
URL: http://ninskis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0