lördag 28 januari

Hej på er.
För en gångs skull gick jag upp tidigt idag. Eller kvart i nio, om man nu kan kalla det tidigt hehe. Hade en klippning på salongen, sen var det vidare hem för att skypa med syrran. Som jag saknar henne nu.

Idag har iallafall jag och mamma haft en heldag på stan. Det blev en hel del shopping alltså, mer än förväntat hehe. Och efter det avslutade vi med fika på redfellas. Mysig dag!

Snart ska jag fixa vid mig för att senare åka in till Malmö. Det blir middag med alla brudar på Pers krog och sen vidare för bowling på Big Bowl.



Kommentarer
Postat av: Emma

Mysig bild på dig finis!

2012-01-31 @ 23:10:17
URL: http://modenessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0