tisdag 27 mars

Alltså usch, jag har blivit sjuk, IGEN. Känns väldigt märkligt då jag ytterst sällan blir sjuk. Men nu ligger man här i sängen med feber, ont och öm i hela kroppen.
Vaknade klockan sju imorse och kände mig spyfärdig, sen gick det inte att somna om. Tillslut lyckades jag endå somna och sov fram till tre idag. Har spenderat resterande tiden av dagen i sängen framför BB. Jag känner mig helt matt i hela kroppen. Ska ta något att äta snart för min mage skriker efter mat, sen fortsätta gotta mig i sängen.

Vi hörs imorgon. Har inte så mycket ork att skriva här. Kram på er.


En bild från i höstas eftersom det har varit lika fint väder ute idag.

Kommentarer
Postat av: jr

Hej! Är tillbacka nu och kör igång min blogg som vanligt. Kunnde inte svara din kommenatar efter som min datorn har varit på lagning, nu har jag fått den efter 6 veckor.



Sv: Okej vad roligt att du jobbar i höllviken,

2012-03-31 @ 13:39:29
URL: http://flowerpoweer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0