söndag 27 maj

Hejsvej.
Hoppas ni mår fint idag. Själv mår man väl som man förtjänar.

Igår var jag hemma hos kusinen med lite tjejer och kollade melodifestivalen och hade förfest. Alltså omg vilken feeling det var när Loreen vann. Jag var så full av glädje haha. Hon var verkligen så värd den första platsen!
Efter det begav vi oss till lilla torg en runda och sen avslutade vi på KB. En väldigt bra kväll.

Nu har jag nästan precis kommit hem efter en supergod morsdagmiddag nere på puben. Och nu sitter jag med gottis och chips som jag ska spendera kvällen tillsammans. Och för att inte glömma Big Brother. SÅ spännande nu ju.


PUSS PÅ DIG BÄSTA MAMMI.

Kommentarer
Postat av: Fani

eller hur, verkligen alla rätt sådär :D

diggar din jeansjacka och väska! :)

kram

2012-05-28 @ 14:45:16
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0